Biuro Nieruchomości - Lasek

Arrow
Arrow
Slider

Co warto wiedzieć?

Co to jest umowa na wyłączność?

Taką umowę proponujemy klientom, którzy szybko chcą sprzedać swoją nieruchomość. Umowę taką podpisuje się tylko z jednym biurem pośrednictwa, natomiast biuro to zobowiązuje się przekazać ofertę do innych biur z którymi współpracuje. Tak więc oszczędzają Państwo czas a jednocześnie angażujecie wielu pośredników aby pracowali nad Państwa ofertą.

Umowę taką zawiera się na czas określony, dlatego zmusza to pośrednika do intensywnej pracy. W ramach współpracy z biurem, to biuro ponosi koszty reklamy i promocji nieruchomości. Nieruchomość jest reklamowana w internecie na domiporta.pl, otodom.pl, powad.pl, murator.pl, w prasie - Kronika Beskidzka, w gablotach reklamowych, stawiając tablice przed nieruchomością. Prowizję płacą Państwo tylko jednemu biuru nieruchomości i nie ryzykujecie Państwo, że kolejne upomną się o wynagrodzenie za pracę włożoną w promocję Państwa nieruchomości. Korzyści płynące z umowy na wyłączność: Kontaktujecie się Państwo wyłącznie z jednym biurem, a Wasza oferta dociera do znacznie większej liczby potencjalnych nabywców. Daje to wielokrotnie większą szansę na sprzedaż lub wynajem nieruchomości.



Czy można zlecić usługę pośrednictwa nie zawierając przy tym żadnych umów?

Umowa pośrednictwa powinna zostać zawarta w formie pisemnej, i to pod rygorem nieważności. Biura, które podejmują się pośrednictwa bez zawarcia ze swoim klientem pisemnej umowy, czynią to wbrew obowiązującemu prawu. O tym, że umowa powinna być zawarta w formie pisemnej mówi ustawa o gospodarce nieruchomościami. Pisemnych ustaleń wymagają także Standardy Zawodowe i Kodeks Etyki Zawodowej opracowane przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. Zawieranie umów pośrednictwa w formie pisemnej gwarantuje klientowi określony standard usług i wykonanie ustalonego zakresu czynności. Ponadto daje klientowi możliwość skorzystania z ochrony ubezpieczeniowej w sytuacji, gdyby poniósł on szkodę w wyniku działania lub zaniechania biura, z którego usług korzysta.
Nieruchomości nie pobiera żadnych opłat manipulacyjnych w momencie podpisywania umowy pośrednictwa, jak również w momencie odbioru ofert. Nasze wynagrodzenie pobieramy dopiero po zakończeniu naszej pracy, czyli w momencie zrealizowanie transakcji. Jest ono ustalane indywidualnie z każdym klientem.
Współpraca z profesjonalnym pośrednikiem zapewni Państwu większy komfort. Macie Państwo świadomość, że Wasz pośrednik robi wszystko, żeby jak najszybciej i najlepiej sprzedać nieruchomość. Dzięki dostępnym informacjom pośrednik stanie się Państwa doradcą – będzie mógł wykorzystać archiwum przeprowadzonych już transakcji, wskazać trendy rynkowe oraz pomoże ustalić najkorzystniejszą, realną cenę. Pośrednik zapewnia o wiele większe bezpieczeństwo transakcji. Wahając się czy transakcję powierzyć pośrednikowi, trzeba pamiętać, że każdy błąd może kosztować o wiele więcej niż prowizja dla pośrednika. Klienci, którzy współpracowali już z biurami obrotu nieruchomościami wiedzą, jak cenne są wiedza i doświadczenie pośredników i to jest powód, dla którego przeważnie wracają do nich przy okazji kolejnych transakcji. Oczywiście możecie Państwo próbować sprzedawać/kupić nieruchomości samemu, ale musicie Państwo rozważyć, na ile się to opłaca. Przy okazji powinni Państwo odpowiedzieć sami sobie na następujące pytania: Czy znalezienie odpowiedniej oferty nie zabierze nam zbyt dużo czasu? Czy uda nam się znaleźć to, co wcześniej zaplanowaliśmy? Czy czas, który poświęcimy na te poszukiwania nie lepiej spożytkować na zajęcie, które przynosi nam pieniądze i satysfakcję? Czy nie staniemy się łatwą ofiarą dla oszusta? Dodatkowo można skorzystać z pomocy pośrednika podczas: - kompletowania dokumentów niezbędnych do sfinalizowania transakcji, a niekiedy też prostowania błędów w dokumentach sądowych lub księgach wieczystych, - załatwiania spraw formalnych w urzędach, - uzgadniania warunków i treści umów przedwstępnych oraz wyboru sposobów zabezpieczenia rozliczenia finansowego transakcji, - negocjacji ceny i warunków zapłaty, - przy precyzyjnym wyliczaniu dodatkowych kosztów, - wyboru banku, który miałby sfinansować przedsięwzięcie,


Czy nasze biuro zajmuje się tylko nieruchomościami z miasta Wadowice?

Nasze biuro pomaga w sprzedaży i kupnie nieruchomości na terenie Wadowic, oraz okolicznych wsi np: Tomice , Zawadka, Radocza, Babica, Wysoka, Mucharz, Świnna Poręba i inne.


Czy muszę przyjść osobiście do biura, aby zgłosić nieruchomość do sprzedaży / wynajmu?

W przypadku chęci zgłoszenia nieruchomości do sprzedaży / wynajmu nie jest konieczna wizyta w siedzibie naszego biura. Wystarczy zadzwonić do nas i umówić się z pośrednikiem w określonym lokalu w celu podpisania umowy pośrednictwa i sporządzenia dokładnego opisu nieruchomości, w tym dokumentacji fotograficznej obiektu. Ponadto pośrednik udzieli wszelkich informacji na temat dokumentów, które są wymagane do obrotu przedmiotową nieruchomością, bądź dokona ich wstępnej weryfikacji.


Jakie dokumenty będą potrzebne aby zgłosić nieruchomość do pośrednictwa?

Przy zgłaszaniu nieruchomości do sprzedaży potrzebne będą takie dokumenty jak:
1. Dokument potwierdzający prawo własności do nieruchomości. W zależności od rodzaju nieruchomości i sposobu jej nabycia może nim być:
- akt notarialny nabycia
- odpis z księgi wieczystej
- przydział lokalu ze spółdzielni
- postanowienie sądu o nabyciu spadku
2. Dowód osobisty.
3. Jeśli osoba zgłaszająca nie jest właścicielem to musi okazać pełnomocnictwo od właściciela.
4. Przydatna będzie również dokumentacja techniczna budynku lub lokalu (np. projekt budowlany),
5. W przypadku działki- mapka geodezyjna i zaświadczenie z urzędu gminy o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Ile kosztuje usługa pośrednictwa ? Za pośrednictwo, pobieramy prowizję w wysokości każdorazowo, indywidualnie ustalonej w przypadku sprzedaży nieruchomości oraz 100 % jednomiesięcznego czynszu najmu w przypadku usługi wynajmu.

Jakie są koszty dodatkowe związane z zakupem nieruchomości?

1. Podatek od czynności cywilno-prawnych- wynosi on 2% wartości transakcji.
2. Taksę notarialną i opłaty za wypisy z aktu notarialnego.
3. Opłaty sądowe za wpis własności do księgi wieczystej i ewentualnych hipotek w przypadku zakupu na kredyt.
4. Prowizję za usługę pośrednictwa.


Jeżeli znajdę interesującą mnie ofertę jak mogę ją obejrzeć?

Żeby obejrzeć nieruchomość, która spodobała się Państwu kiedy przeglądaliście naszą stronę WWW, musicie Państwo odwiedzić nasze biuro i po podpisaniu umowy pośrednictwa można umówić się na oglądanie interesujących Państwa nieruchomości.

Biuro Nieruchomości-Lasek

Pl. Kościuszki 20
34-100 Wadowice
tel. 880-982-204
tel. 660 918 247

w sprawie geodezji prosimy o kontakt: 696 697 333
e-mail: nieruchomoscilasek@interia.pl

Rozmawiamy w językach:

  • nous parlons francais 880-982-204
  • we speak English 880-982-204

 

Jak dojechać?

Warto wiedzieć

  • Co to jest umowa na wyłączność?
  • Czy można zlecić usługę pośrednictwa nie zawierając przy tym żadnych umów?
  • Jakie dokumenty będą potrzebne aby zgłosić nieruchomość do pośrednictwa?
  • Jakie są koszty dodatkowe związane z zakupem nieruchomości?
  • Jeżeli znajdę interesującą mnie ofertę jak mogę ją obejrzeć?
czytaj więcej -->

Dołącz do nas na facebooku

© 2016 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomLead